KBO-PCOB doet onderzoek

KBO-PCOB doet onderzoek

Heeft u weleens geadverteerd in de Nestor of Perspectief? Of bestaat uw doelgroep uit senioren? Dan zijn we erg benieuwd naar uw mening. KBO-PCOB (voorheen Unie KBO en PCOB) wil haar mediakanalen namelijk zo goed mogelijk afstemmen op de behoeften van haar adverteerders.

Om deze reden voeren wij een adverteerdersonderzoek uit. Met dit onderzoek hoopt KBO-PCOB inzicht te krijgen in uw behoeften op het gebied van adverteren en uw motivatie achter de inzet van uw marketinguitingen.

Kunt u een van bovenstaande vragen beantwoorden met ‘ja’, dan vragen wij u om mee te doen aan dit onderzoek. Deelname kost maximaal 5 minuten van uw tijd. Onder alle respondenten wordt een gratis 1/2 advertentiepagina in Nestor en Perspectief verloot.

Helpt u ons?

Terug naar het overzicht

Laatste tweets

Vanaf 1 januari 2018 gaan PSH Media Sales en NextGen Publishers samen verder als Dock35 Media. Bekijk vanaf 2018 al… twitter.com/i/web/status/9…
Heeft u al deelgenomen aan ons onderzoek naar een nieuw internationaal evenement voor uitgeefprofessionals?… twitter.com/i/web/status/8…

Onze collega's