Ons bedrijf

PSH Media Sales helpt anderen beter te worden

PSH Media Sales heeft zich tot doel gesteld om anderen beter te maken. Dat laten wij terugkomen in onze eigen mensen, onze werkwijze, onze kennisdeling en de partnerrol die wij innemen naar onze opdrachtgevers en onze adverteerders.

De kernwaarden van PSH Media Sales

Om dit te bewerkstelligen is een specifieke cultuur vereist. PSH Media Sales omschrijft dit in de 6 kernwaarden van de organisatie, ook wel de drijfveren van PSH Media Sales genoemd: “Activiteit, Passie, Proactiviteit, Professionaliteit, Progressie en Kennis”. PSH Media Sales heeft hierdoor media-adviseurs met ondernemerschap, gezonde nieuwsgierigheid, resultaatgerichtheid, brede kennis en expertise van traditionele én nieuwe media. Dit houdt voor u als opdrachtgever en adverteerder in dat u te allen tijde beschikt over de meest capabele, geïnformeerde en gedreven media-adviseurs.

Nieuws

  1. Samenvoeging PSH Media Sales en NextGen Publishers
    Samenvoeging PSH Media Sales en NextGen Publishers

Laatste tweets

Vanaf 1 januari 2018 gaan PSH Media Sales en NextGen Publishers samen verder als Dock35 Media. Bekijk vanaf 2018 al… twitter.com/i/web/status/9…
Heeft u al deelgenomen aan ons onderzoek naar een nieuw internationaal evenement voor uitgeefprofessionals?… twitter.com/i/web/status/8…